forum-mécanique" forum-mécanique"

Forum Mécanique, Forum Usinage, Forum de la machine outils

Forum mécanique est un forum de l'usinage, de la machine outils, et de la mécanique au sens large.

Vous n'êtes pas identifié.

#1 11-07-2018 05:37:06

Labi1995
Nouveau membre

mig chafing tar jag fram min skjorta

Mitt andra problemomr?de ?r mina inre Nike Air Force 1 Womens l?r. Inte privata omr?den, men l?gre ner d?r Nike Air Max 90 Herenmina shorts gnuggar mellan mina ben med varje steg. Jag brukar ha en smal g?ngbredd och jag tror det ?r d?rf?r jag ?r ben?gen att det h?r. Hur som helst h?nder det bara n?r mina shorts ?r v?ldigt svettiga och saltet i min svett verkar vara synd.
Jag har hittat tv? s?tt att bek?mpa l?rkafe. Den f?rsta ?r att ta bort linorna fr?n l?pande shorts och ers?tt kompressionsunderkl?der som str?cker sig ned?t i l?ret ist?llet. Men ibland kan ?ven kompressionsunderkl?der orsaka chafing.
Det andra tillv?gag?ngss?ttet ?r att anv?nda vanliga springhorts och applicera n?gon form av skyddande sm?rjmedel till det drabbade omr?det. Jag brukade anv?nda Body Glide, men har nyligen haft bra framg?ng med hj?lp av prover av Hike-Goo och Red11 sm?rjmedel som skickades Nike Air Huarache Femme till mig (Disclosure: b?da var fria prover Nike Roshe Run Damen levererade f?r granskning).
Hike-Goo i synnerhet Adidas ZX Flux Womens har varit mycket effektiv. Det kommer ut ur r?ret som en klibbig pasta, men en g?ng applicerad verkar vara l?nge. Det har f?rhindrat l?rkaffe n?r jag har anv?nt det. Den enda nackdelen ?r att det ?r sn?llt och jag tycker att jag sl?nger en hel del med varje applikation eftersom det ?r l?tt att applicera f?r mycket med applikatormekanismen som de anv?nder p? sina r?r. De g?r ocks? en produkt som heter Run-Goo, inte s?ker p? hur det skiljer sig eller varf?r jag skickades till Hike-versionen. Oavsett, det fungerar bra.
Red11 Nipple CreamRed11 marknadsf?rs f?r br?stv?rtskydd, men jag har inte anv?nt det f?r det eftersom jag oroar mig f?r att fl?cka skjortor (och bandhj?lptricket fungerar s? bra). Det har ocks? fungerat bra f?r anv?ndning p?Nike Air Max 95 Damen  l?ren. P? plussidan, eftersom det ?r en www.paardreizen.nl n?stan fast pasta och kommer i en burk, ?r det l?ttare att ta bara det belopp som du beh?ver j?mf?rt med Hike-Goo Personligen ?r det enda andra omr?det jag har haft chafingproblem (i s?llsynta fall ) under mitt shorts midja. Jag ?r inte s?ker p? varf?r det h?nder n?r det g?r det (jag upplever det bara n?gra g?nger varje sommar), och jag m?rker n?stan aldrig det under k?rning - jag vet att det har h?nt n?r jag ?r i duschen och vattnet tr?ffar de chafed fl?ckarna . Sm?rjmedel hj?lper normalt ocks? h?r, och jag sm?rjer alltid min midja f?re l?nga t?vlingar. (Som en sido, om du n?gonsin har m?jlighet att bes?tta en ultra, kommer du att se l?pare som applicerar sm?rj ?verallt!). Jag brukade sm?rja mina t?r ocks?, men nu n?r jag brukar bara b?ra skor som g?r att t? kan vika p? l?ngre k?rningar Adidas Superstar Hombre har det upph?rt att vara ett problem. Jag Nike Air Max 270 Dames ?r s?ker p? att det finns andra omr?den som ?r problemfel f?r andra m?nniskor, och Jag ?r s?ker p? att kvinnor har ber?ttelser att s?ga att det kan skilja sig n?got fr?n m?nnen. Om du har n?gra r?d som inte omfattas h?r, var god att l?mna en kommentar! Jag har anv?nt NIP-skyddet men de blir dyra. N?r jag k?nner mig chafing tar jag fram min skjorta, drar den ?ver mitt ansikte och l?gger den bakom min nacke. Det exponerar mitt br?st medan jag h?ller axlarna och tillbaka t?ckt. Mitt br?st har aldrig blivit solbr?nt med det h?r f?rmodligen p? grund av att det ?r litet fram?t. Kanske borde kl?dtillverkarna bara g?ra br?stfria tr?jor. Jag vet inte vilken som skulle se ut mer dumt, en tr?ja utan br?stkorg eller min skjorta drog tillbaka bakom mitt huvud

Pied de page des forums

Propulsé par FluxBB
Traduction par FluxBB.fr

Forum Mécanique :

Bienvenue sur le forum de la mécanique

Accès aux règles :

Pour le bon fonctionnement du forum, vous trouverez ci-dessous un accès direct aux règles du forum :

Sponsor

SERIM :
Services Etudes Réalisations industrielles Maintenance

serim