forum-mécanique" forum-mécanique"

Forum Mécanique, Forum Usinage, Forum de la machine outils

Forum mécanique est un forum de l'usinage, de la machine outils, et de la mécanique au sens large.

Vous n'êtes pas identifié.

#1 12-07-2018 06:02:06

Labi1995
Technicien

r tillsammans med mitt eget svar

Jag gillade Kinvara 3 och 4, men jag gillar verkligen hur Kinvara 5 k?rs. Jag k?nner mig lite mer "fj?drande", ?ven om den ?r mjukare. Men jag skickade mig tillbaka f?r att byta efter 2 k?rningar. Det elastiska materialet p? insidan av skon under sn?ren p? insidan av v?nster sko (det var d?r p? 4 ocks?) puffades ut och senare i k?rningen orsakade det en hot spot och gnugga. F?rhoppningsvis kommer ers?ttningen att bli b?ttre. Annat ?n det h?r problemet gillade jag verkligen skon.
En fr?ga, jag m?rkte att p? Kinvara 3 ?r skoens s?lunda mer platt, utan sp?r, 4 lite mindre s?, och p? 5, och Viratta 2 ocks?, det finns ett Adidas Superstar Mens djupt sp?r som rinner ner l?ngden p? skon. Kan n?gon ber?tta f?r syftet med detta, och din ?sikt, jag antar att det ska b?jas, men skulle det inte minska "stabiliteten"? Med stabilitet menar jag inte det Nike Air Max 1 Dames gamla neutrala vs stabilitetsargumentet, jag menar bara att landa p? en stabilare grund (smalare yta). Jag ?r inte s?ker p? om jag gillar dessa djupa sp?r eller inte.
Jag har bara ett par GoMeb Speed ??2 skor och de har inga sp?r. Jag har en bred fot, men Speed ??2 k?nns bra p? mina f?tter. Snug, men inte p? ett d?ligt s?tt. Jag ser fram emot att ta ut dem p? en k?rning, och kanske anv?nder dem n?sta m?ndag i Bolder Boulder. Den senaste vintern skrev jag ett inl?gg om ett ?mne av intensiv debatt bland l?pare: shorts eller inga shorts ?ver vinterdr?kter? Det slutade vara en av de mest popul?ra inl?ggen p? denna sida, och det blev Nike Roshe Run Femmeklart att vi l?pare har starka ?sikter om mode etikett!
Nu n?r v?dret har v?rmt upp och mina tights har packats bort f?r sommaren (?ven om man aldrig kan vara s?ker p? att vintern verkligen ?r ?ver i maj i Nike Roshe Run DámskéNew Hampshire) trodde jag att jag skulle ta itu med en annan pressande fr?ga om hur man k?rde. Den h?r sprang av en fr?ga som min v?n Adam lade upp f?rra veckan i gruppen Running Shoe Geeks p? Facebook (bli med oss!). Adams fr?ga: f?redrar du en tr?ja eller ingen skjorta n?r du k?r l?nge i v?rmen?
Snarare ?n att l?mna allt roligt p? Facebook trodde jag att jag skulle st?lla samma fr?ga h?r tillsammans med mitt eget svar.
Personligen finns det ett antal faktorer som avg?r om / n?r jag skulle springa utan skjorta. Dessa inkluderar Jag ?r lite sk?ms ?ver att erk?nna det, men som en som har varit p? den tyngre sidan av genomsnittlig vikt Nike Roshe Run Femme Bleu vid mer ?n ett f?tal tillf?llen i mitt liv, tenderar jag att vara v?ldigt sj?lvmedveten om min kropp. Sedan det blev en l?pare har det varit n?gra g?nger n?r min tyngd har dykt ner i mitten till l?ga 1Nike Air Max 90 Homme 60-talet, och vid dessa tillf?llen har jag k?nt mig tillr?ckligt bekv?m i min egen hud f?r att springa utan skjorta. Och jag ?lskade det! En av mina mest minnesv?rda k?rningar var en ganska l?ng sikt p? en varm dag d?r allt jag hade p? var ett par shorts och ett par Vibram Fivefingers (dubbel k?r modefaux pas?). Jag kommer ih?g att ?lska enkelheten i den k?rningen. Jag hoppade i Merrimackfloden p? v?gen hemma och beh?vde inte oroa mig f?r att mina skor var v?ta eller att ha med mig en soppad skjorta hemma. Med tanke p? ett val f?redrar jag att springa utan skjorta om min sj?lvbild och k?rf?rh?llanden till?ter det. New Hampshire ?r ett Nike Air Presto Damen ganska starkt skogsland, och ?ven p? min v?gk?rning finns det vanligtvis gott om tr?dskydd p? ?tminstone ena sidan av v?gen. Jag skulle inte g? heml?s om jag planerade att vara ute l?nge i direkt sol.Nike Air Max 90 Męskie  Jag har blivit tillr?ckligt br?nd i det f?rflutna f?r att veta att det h?r inte ?r en klok idé, och jag vill helst inte sl?nga hela min torso i solskydd f?re varje k?rning. Ibland ?r en skjorta b?de s?krare och l?ttare.

Pied de page des forums

Propulsé par FluxBB
Traduction par FluxBB.fr

Forum Mécanique :

Bienvenue sur le forum de la mécanique

Accès aux règles :

Pour le bon fonctionnement du forum, vous trouverez ci-dessous un accès direct aux règles du forum :

Sponsor

SERIM :
Services Etudes Réalisations industrielles Maintenance

serim